Nics misyon ve vizyonunun tüm çalışanlarımız, ilgili taraflarımız ve iş ortaklarımız tarafından bilinmesinin sağlanması ve ortak hedeflere birlikte ilerlenmesi,
Nics kapsamı dahilinde şirketimizi bağlayıcı tüm çalışanlarımızın, ilgili taraflarımızın ve iş ortaklarımızın ihtiyaç ve beklentilerinin ve uyum yükümlülüklerinin belirlenmesi, Çalışmalarımızın birincil ve ikincil mevzuat şartlarına, yasa, yönetmelik, ulusal ve uluslararası standartlar ve Küresel İlkeler Sözleşmesi doğrultusunda yürütülmesi,
Entegre Yönetim Sistemimizin uyum ve gereklilikleri hakkında çalışanlarımızın ve tüm ilgili taraflarımızın farkındalığının korunması, sistemin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi için katılımlarının sağlanması,
Nics süreçlerinin, müşterilerin istek ve ihtiyaçlarına odaklı, ulusal ve uluslararası geçerliği olan standartlarda tanımlanması; müşterinin verimliliğini en yüksek seviyeye ulaştıracak teknolojilerin kullanılarak hizmet sunulması ve memnuniyeti beklentilerin üzerinde tutan stratejik yönetim yaklaşımının sergilenmesi,
Çalışanlarımızın iş süreçlerine yeni fikirlerle destek olmalarının teşvik edilmesi ile yaratıcı ve yenilikçi ürün ve hizmetlerin tasarımı ve geliştirilmesi,
Nics süreç performansı ölçümünün; sağlıklı veriler, doğru metot ve sistemlerle izlenmesi, ölçülmesi, analizi ve sürekli iyileştirmeler için girdi sağlanması,
Nics, çalışanları, tedarikçileri ve ekosisteminde birlikte çalıştığı kuruluşlarla iç ve dış iletişimi sağlayarak faydalı ilişkiler kurulması ve onlarla birlikte büyümenin sürdürülmesi,
İş sürekliliği kapsamında organizasyonumuzun kritik fonksiyon ve süreçlerini etkileyecek olaylara karşı hazırlıklı olmasını, olası bir hizmet kesintisi durumunda önceden planlandığı ve test edildiği şekilde yanıt verilebilmesinin sağlanması,
Hizmet sürekliliğinde istikrarın sağlanması için kalite yönetimi, bilgi güvenliği, iş sağlığı, iş güvenliği, çevre yönetimi ve iş sürekliliği konularında risk ve fırsatların periyodik olarak değerlendirilmesi ve müşteri hizmet yönetimine girdi sağlanması,
Tüm fiziksel ve sanal bilgi varlıklarımızın; gizliliğinin, bütünlüğünün, erişilebilirliğinin ve korunmasının; ilgili taraflarımız, müşterilerimiz, iş ortaklarımız ve tedarikçilerimizin gereksinimlerini de karşılayacak şekilde düzenlenmesi, bilgi güvenliği ihlal olaylarının sayısını en aza indirgemek için gerekli önlemlerin alınması, ilgili taraflarımızın, çalışanlarımızın ve iş ortaklarımızın farkındalığının en üst seviyede tutulması,
Çalışanlarımızın ve ekosistemdeki tüm unsurların iş sağlığı ve güvenliğinin sağlanması, çevresel farkındalığın çalışanlar nezdinde oluşturulması için bilgi seviyesi ve korumacı kültürün sürekli artırılması, geliştirilmesi ve çevre performans hedeflerimizin iyileştirilmesi,
Sosyal, psikolojik, fiziksel unsurların çalışanlarımızın sağlığını bozması sebebi ile Nics ürün ve hizmet kalitesini etkilemesinin önlenmesi,
Çevre duyarlılığın artırılması, çevre kirliliğinin önlenmesi ve çevrenin korunması için tüm ilgili tarafların, çalışanların ve toplumun bilgi seviyesinin artırılması yönündeki faaliyetlerin yanı sıra çevreyi, insan sağlığını ve güvenliğini tehdit etmeyen uygulamaların kullanılması ve kullandırılması,
Müşteri memnuniyet ve şikayetlerinin yönetiminde; etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunulması için çalışılması, müşterilerimizin haklarının korunması, tüm şikayetlerin kayıt altına alınmasını sağlayarak, şikayet çözümü ile ilgili yapılan çalışmaların ardından elde edilen bulguların ve çözümlerin müşterilerimiz ile eksiksiz paylaşılması ve müşterimizin geri bildirimlerinin alınması,
doğrultusunda tüm faaliyetlerimizi Bütünleşik Kalite Yönetim Sistemi yaklaşımı ile yürütürüz.