Çağrı Merkezi ve CTI

Müşterileri ile etkin iletişim kurarak müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefleyen müşterilerimize, esnek, ölçeklenebilir, ihtiyaç duyulan tüm bileşenleri kapsayan, entegre çağrı merkezi çözümleri sunuyoruz.

Çağrı merkezi ve CTI çözümlerimiz size ne sağlar?

  • Web, e-mail, video veya ses ile gibi farklı kaynaklardan çağrı alabilir ve bu çağrıları “Otomatik Çağrı Dağıtımı” sistemi ile sistem üzerinde önceden yapılmış tanımlara göre, en kısa sürede en uygun kişiye yönlendirebilirsiniz
  • Farklı kanallardan gelen çağrıların güvenlik ve takip için sistematik olarak kayıtlarının alınmasını, çağrı türüne göre farklı iş süreçlerine yönlendirilmesini sağlayabilirsiniz
  • CRM sisteminiz ile CTI entegrasyonu yaparak, çağrıyı yapan müşteriniz ile ilgili daha önceki servis kayıtlarını görerek kişiye özel en uygun hizmeti sağlayabilirsiniz
  • Mobil ekipleriniz, internet erişimi olan her yerden çağrı ve müşteri kayıtlarına ulaşarak, kesintisiz müşteri desteği verilebilirler
  • Müşteri temsilcilerinizin performansını, belirlediğiniz kriterlerine göre ölçüp, kapsamlı raporlar alabilirsiniz


Dokümanlar

Detaylı bilgi ve tanıtım broşürlerimizi
bu bölümden indirebilirsiniz.

Broşürleri İncele

 

Referanslarımız

 

Adınız

Telefon

Çalıştığınız Şirket

Ünvanınız

Mesajınız

Şirketimize ileteceğiniz her türlü talep, şikayet ve önerilerin değerlendirmesi ve sonuçlandırılması amacıyla kişisel verilerinizin işlenmesine yönelik detaylı bilgilere KVKK Aydınlatma Metni üzerinden erişebilirsiniz.