Müşterileri ile etkin iletişim kurarak müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefleyen müşterilerimize, esnek, ölçeklenebilir, ihtiyaç duyulan tüm bileşenleri kapsayan, entegre çağrı merkezi çözümleri sunuyoruz.
Çağrı merkezi ve CTI çözümlerimiz size ne sağlar?
- Web, e-mail, video veya ses ile gibi farklı kaynaklardan çağrı alabilir ve bu çağrıları “Otomatik Çağrı Dağıtımı” sistemi ile sistem üzerinde önceden yapılmış tanımlara göre, en kısa sürede en uygun kişiye yönlendirebilirsiniz
- Farklı kanallardan gelen çağrıların güvenlik ve takip için sistematik olarak kayıtlarının alınmasını, çağrı türüne göre farklı iş süreçlerine yönlendirilmesini sağlayabilirsiniz
- CRM sisteminiz ile CTI entegrasyonu yaparak, çağrıyı yapan müşteriniz ile ilgili daha önceki servis kayıtlarını görerek kişiye özel en uygun hizmeti sağlayabilirsiniz
- Mobil ekipleriniz, internet erişimi olan her yerden çağrı ve müşteri kayıtlarına ulaşarak, kesintisiz müşteri desteği verilebilirler
- Müşteri temsilcilerinizin performansını, belirlediğiniz kriterlerine göre ölçüp, kapsamlı raporlar alabilirsiniz